Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi klientów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 czerwca 2020

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie uprzejmie informuje, że mając na celu zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 oraz konieczność zapewnienia bezpieczeństwa klientów oraz pracowników wprowadza się od 16 czerwca 2020r. następujące zasady wykonywania zadań przez PCPR w Rzeszowie:

 

  1. Bezpośrednia obsługa klientów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie jest prowadzona w pełnym zakresie przy stanowiskach obsługi w wyznaczonych pokojach i miejscach.
  2. Przy jednym stanowisku obsługi może przebywać w tym samym czasie jeden klient,
    z wyłączeniem osób z realizujących zadania w zakresie obsługi klientów, nie dotyczy to:
  1. dziecka do ukończenia 13-go roku życia;
  2. osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie;
  3. c) osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie;
  4. osoby wymagającej pomocy tłumacza;

 

  1. Pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie mają obowiązek zasłaniania ust i nosa w czasie obsługi klientów.
  2. Klienci po wejściu do urzędu mają obowiązek zakrywania ust i nosa,
  3. Zaleca się klientom dezynfekcję rąk płynem do dezynfekcji.
     
  4. Osoby oczekujące korzystają z wyznaczonych w korytarzu lub poczekalni oraz mają obowiązek zachować odstęp min. 2 m.
  5. Załatwianie spraw urzędowych następować będzie również w następujących formach:
  1. pisemnej – za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
  2. elektronicznej – za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. e-Puap,
  3. telefonicznej i e-mailowej – jeśli procedury załatwiania spraw nie przewidują dopełnienia określonych formalności.

 

  • Wnioski i inne pisma mogą być składane bezpośrednio w Kancelarii lub do skrzynki znajdującej się w holu budynku.
  • Celem ułatwienia korzystania z usług naszej instytucji podajemy dane teleadresowe:

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie

pcpr@powiat.rzeszow.pl

 

tel. 17 859-48-23

Zespół telefon Adres poczty elektronicznej
Kancelaria

17/859-48-23 w. 1      

519-585-857

pcpr@powiat.rzeszow.pl

Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej

– organizator pieczy

519-585-391          

519-585-757

malgorzata.gorak@powiat.rzeszow.pl
Zespół ds. świadczeń pieczy zastępczej

519-586-129                         

518-736-832                                       

malgorzata.ruman@powiat.rzeszow.pl
Zespół ds. rehabilitacji społecznej i zawodowej 519-585-427 jacek.gorak@powiat.rzeszow.pl
Zespół ds. pomocy społecznej 519-585-761 bogumila.matula@powiat.rzeszow.pl

Powiatowy Zespół ds. Orzekania

o Niepełnosprawności

519-586-021      

519-586-107

agnieszka.capińska@powiat.rzeszow.pl
Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Górnie 518-736-839 oik@powiat.rzeszow.pl

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Logo PCPR

    Logo PCPR

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-06-16
Data publikacji:2020-06-16
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:330